Close
Close
 

        Hoe huur ik?

        1. Advies (gesprek)

        Onze ervaren baliemedewerkers adviseren je graag bij het kiezen van het juiste apparaat.

        2. Identiteitsbewijs en borg

        Als je een apparaat wilt huren, hebben wij een geldig identiteitsbewijs nodig. De borg kun je contant of met de PIN betalen. Met onze schade-afkoopregeling kun je je vrijwaren van het risico van eventuele schade aan het apparaat.

        3. Overdracht apparaat

        Tijdens de uitleg over de functionaliteit door het gekwalificeerde personeel, zal ook de werking van de machine in uw bijzijn gecontroleerd worden. Daarna krijg je het apparaat overhandigd.

        4. Huurperiode

        Je geeft aan de baliemedewerker door hoe lang je het apparaat wenst te huren. Mocht je er later achterkomen dat je het apparaat langer nodig hebt, dan kun je de huurperiode telefonisch verlengen (indien niet gereserveerd) tot 1 week. Bij langer huren dien je je te melden in de bouwmarkt.

        5. Controle functioneren

        Ook bij het terugbrengen wordt in jouw bijzijn de werking van het apparaat gecontroleerd. Zo houden wij onze machines in optimale verhuurbare staat.

        6. Verkoopartikelen

        Denk bij het huren van de machines aan de bijbehorende verkoopartikelen. De baliemedewerker kan je adviseren.

        7. Afrekenen borg en huurprijs

        Het apparaat moet bij het retourneren altijd schoon en leeg zijn. Nadat het product is goedgekeurd, ontvangt je jouw borg terug en betaal je de rekening. Indien er sprake is van schade en/of het gehuurde is vuil, dan kunnen er kosten in rekening worden gebracht. Deze worden in mindering gebracht op het borgbedrag.

         

         
         
        © 2018 Boels DIY Rental. Alle rechten voorbehouden.